maandag 5 oktober 2015

De hik, maar niet van de drank...

Maandag 4 oktober Hank

Na een heel gezellig weekend met Bram en Jacinthe zitten we alweer op een volgend, geheel onverwacht, bezoek te wachten. De RustRoest komt ons in de hoedanigheid van ene J.H. uit Canal du Midi bezoeken. Als ik dit zo opschrijf, weet ik dat hij, die onverwachte bezoeker, dat zeer waardeert!! Altijd een beetje in anonimiteit te willen leven…
We weten dus dat hij dit van plan is maar …. .nog geen bevestiging gekregen. Was even ook spannend want onze externe communicatie middelen zijn niet optimaal van kwaliteit. (Zachtjes uitgedrukt) Lijkt wat in de hik te zijn geschoten. Ik hoop dat mijn mail antwoord op tijd is aangekomen.
 De PC problemen blijven ons deze reis heel sneaky achtervolgen. Nu weer opstart narigheid van de “werk-laptop”. Opstartbeheer is blijkbaar overspannen geraakt of zo iets. Gelukkig heb ik ooit een tweede account gemaakt en zo krijg de boel nog zo’n beetje aan de gang. Maar alles wat ik in de programmatuur wil aanpassen “blèrt” ie om een wachtwoord – wat ik volgens mij nooit heb aangemaakt – om als hoofdaannemer van deze Pc wijzigingen te mogen aanbrengen. Dan voel je je ineens alsof je in de rimboe ligt. Nergens een eenvoudige (en goedkope) methode om dit op te kunnen lossen. Gewoon duimen dat alles het de komende drie weken nog blijft doen….

Ik slaap er slecht van! Te gek voor woorden eigenlijk, het is toch maar een PC? Nu deze afleiding is me heel welkom! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten